lørdag 3. januar 2015

Nytt år og nye turer :-)

Da er vi bikket 2015 og jeg ønsker alle lesere her et godt nytt år! Det ble ikke jul eller nyttår på hytta mi i 2014. Var hjemme i julen og feiret nyttår på min søster sin hytte, Plutseli  i Sudndalen. Det var hyggelig og jeg fikk brukt både skøyteski og Randoneé. Jeg har til og med stått noen dager i på Hallingskarvet skisenter. Jeg har kun prøvd skitrekk et par ganger før i mitt liv så jeg startet forsiktig i barnetrekket :-) Det var gøy selv om mine Randoski nok er best når det er mykt eller pudder i bakkene, og teknikken min har rikelig med forbedringspotensiale.


Jeg hadde en tur på hytta min en langhelg i midten av desember. Da ble det dessverre mest innekos foran peisen da det stort sett var snøstorm ute. Koselig det også og jeg fikk lest mye og heklet luer til julegaver.

Dette blir nok det siste blogginnlegget på denne hyttebloggen. Det er begrenset hva jeg kan finne på å skrive om nå når hytta er ferdig. Nå går det i turer og hyttekos og det vil jeg nok fortsette med selv om det ikke står noe om det her på internettet. På turbloggen min, turminner.blogspot.no, vil jeg fortsette å legge ut nye turer som det er verdt å skrive om.  Og så blir det kanskje liv i denne bloggen igjen om jeg skulle finne på noen nye gøye byggeprosjekter. Hvem vet.... :-)

Tusen takk til alle som har kikket innom her i blant. Noen må det vel være siden bloggen fra 2008 og frem til i dag har passert 300 000 sidevisninger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar