torsdag 28. august 2014

Nå også i Hytteliv på nett :-)

Sommerferien er over og jeg er tilbake til hverdagen. Siste uken på hytta startet jeg å lure på hva som var så viktig med den der jobben.... Men nå etter 4 dager tilbake i jobb, så skjønner jeg det. Det er kjempegøy å gjøre noe meningsfullt sammen med dyktige og hyggelige mennesker :-)


Så er det også gøy (og litt skummelt) at artikkel i Hytteliv er kommet på nettet:
http://www.klikk.no/bolig/hytteliv/article923806.ece

Siste del av ferien ble det en lang fin tur fra hytta og over til Hjelle. Der glemte jeg kameraet mitt i bilen til en hyggelig Årdøl som kjørte meg hjem. Jeg visste ikke hva han het, men han klarte å spore meg opp etter å ha funnet kameraet og til helgen får jeg det tilbake :-)

Så var det hjem på motorsykkel via en hyggelig helgetur til Ål for å feire en 50-årsdag. Det var vått og kaldt å kjøre sykkel osærlig over Hardangervidda, så høsten er virkelig i anmarsj.  I morgen er det igjen fjellet og hytta med den årlige høstturen til Turtuppene. Det blir gøy!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar