tirsdag 19. august 2014

I bladet Hytteliv

Da var augustnummeret til Hytteliv i handelen. Det var spennende å ta en tur på butikken i går for å kjøpe bladet og litt skummelt også siden jeg visste at der var en artikkel om hytta mi i der. Jeg har nok fått bladet i postkassen hjemme også, men hadde ikke tid til å vente på det.

 

For ganske nøyaktig ett år siden så hadde jeg besøk av journalist Sverre Julsrud Kristiansen og fotograf Sveinung Bråten på hytta. Bakgrunnen for dette var i at de tok tatt kontakt fordi de hadde kommet over hyttebloggen min.

 

Det er rart å se bilder av hytta på trykk og særlig siden Zappa, hunden min som døde bare et par måneder senere, er med på bildene.

 

Jeg synes bilder og artikkel ble bra, jeg :-) Ser at kanskje noe burde vært skrevet litt annerledes og kanskje jeg skulle nevnt at hytta låg ved Sletterust som er et mer kjent navn på området, men det er ikke så viktig.

Jeg måtte kjøre til Tyinkrysset for å få såpass nett at jeg kunne få sendt en melding til vegvesenet med bilder av asfaltkantene de har laget på vinterparkeringen vår når de la ny asfalt. De er for høye til at det er bra for de fleste biler og når snøen kommer er det ikke lett å se de heller. Ikke bra :-( Får håpe de har tenkt å fikse det.....

2 kommentarer:

  1. Skal løpe å kjøpe. Har jo følgt med bloggen din, så kjenner jo det du har latt oss lesere få vite om hytten din gjennom den!

    SvarSlett
  2. Så gøy det må være å se hytten sin på trykk :) Jeg dro i butikken for å kjøpe bladet men det var ikke kommet enda.. Prøver igjen i morgen :)

    SvarSlett