tirsdag 20. mai 2014

17.mai-helgen på hytta


17.mai på hytte ble ikke været så bra som jeg håpet og som yr.no hadde varslet. Det regnet på formiddagen så jeg benyttet anledningen til å jobbe litt.  Det ble lit bedre utover dagen, men med masse mørke skyer i vest, så nøyde jeg meg med en tur rundt Torolmen.

 

18. mai var det atter solskinn på fjellet og jeg fikk luftet Randoneé skiene en tur :-)

 

Om ettermiddagen ble det varmt nok til å sole seg i bikini på hytteterrassen. Var ikke så lysten på å dra hjem så det ble hyttekontor på mandagen.



Det er fortsatt mye snø i fjellet, men det smelter godt i solsteiken nå. Enkelte hytter er fremdeles godt nedsnødd. Kanskje de må grave seg frem til sommerferien :-)

Dette ble nok sist skituren min for i år, men nå står sommeren for døren.

2 kommentarer:

  1. Hei. Morsomt og interessant å lese bloggen din. Vi er i ferd med å bygge hytte selv, like i nærheten av hytten deres. Tomten vår ligger vest for dere slik at vi kan se bort til hytten deres. Fantastisk område, både sommer som vinter og vi gleder oss til å være masse i området.Mvh Solveig

    SvarSlett
  2. Hei Solveig!
    Spennende at dere bygger hytte i nærheten :-) Jeg får ta meg en tur å se om jeg finner tomten deres i sommer. Kom gjerne innom til meg for en kopp kaffe om dere ser at jeg er hjemme.
    - Vibeke

    SvarSlett