mandag 25. november 2013

Hyttesykkel

Har ikke blitt noe hyttetur nå senhøstes, men nå laver snøen ned på fjellet og jeg gleder meg til å finne frem skiene. Om været blir bra så kan det bli en tur til helgen og kanskje blir det romjul i fjellet :-)
Jeg har ikke falt for fristelsen å skaffe meg ny hund. Zappa får jeg jo ikke tilbake og man blir veldig bundet når man har hund alene. Nå er begge ungene vel etablert i boligmarkedet med egne leiligheter et stykke unna, og de har ikke så mye tid til hundepass heller.
Jeg har derfor skaffet meg en ny turvenn. Den er også sort og vi skal ha mange turer sammen, men den har to hjul og ikke fire ben.
Jeg har altså kjøpt meg ny motorsykkel - Kawasaki Er-6n. Nå står den bare i butikken å venter på vår. Jeg kommer til å bruke den mest for å kjøre på jobb, men det blir sikkert en del turer til hytten i sommer også. Før jeg tar den ut skal jeg få montert fullt veskesett på den. Da blir den en fin tur- og hyttesykkel :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar