tirsdag 30. april 2013

Norges drømmehytte?

Jeg satt å kjedet meg en kveld og så ble det til at jeg like før fristen gikk ut, sendte inn hytta mi som bidrag til Hytteliv sin store kåring av Norges drømmehytte 2013.

I dag fikk jeg melding om at hytta er med i finalen :-)

Nå gjenstår det bare for alle dere lesere å klikke seg inn på linken for å stemme på "En frisk turhytte"!


Link til Hytteliv: http://www.klikk.no/bolig/hytteliv/article833639.ece

Hytta er uansett min drømmehytte :-)
Det snør fortsatt i fjellet så skisessongen blir lang. Nå åpner snart Tindeveien (http://www.tindevegen.no) over til Turtagrø og det blir toppturer i Hurrungane med venner flere helger i mai om været blir bra!

2 kommentarer:

  1. Min stemme går til hytta di! Jeg liker at den er det jeg forbinder med hytte og den fantastiske beliggenheten i forhold til turmuligheter.

    Lykke til!

    Gry K

    SvarSlett
  2. Tusen takk Gry!

    Siste dag for å stemme var på onsdag. Lenge lå jeg godt an, men på slutten så fosset en del av de andre hyttene desverre frem. Usikker på hvor hytta endte på resultatlisten når de stengte stemmingen, men mistenker en premieløs fjerdeplass. Gøy å delta likevel :-)
    Tusen hjertelig takk til alle som stemte!!!!

    SvarSlett