mandag 18. juli 2011

Sommerferie 2011

Da var sommerferien på hytte i gang :-)
Planen er å få jobbet en del når været er dårlig og gå på tur når været er bra. 
Arbeidsplanen er som følger:
  • Grave opp avløp for gråvann
  • Isolere avløp med frostmatter
  • Lage benker ute
  • Henge opp hjortegevir
  • Ta hull i pipe til røykrør for peis
  • Mure omramming peis
  • Liste ferdig i badstue
  • Montere badstueovn
  • Lage benker og gulv i badstue
  • Liste ferdig på hems/ loft
  • Sy lampeskjermer til gammel smijernslysekrone
  • Lage sengegavl på soverom
  • Ellers rydde, ordne og stelle litt :-)
Det første "skjæret i sjøen" fikk vi allerede før avreise hjemme. Jeg hadde bestilt noen skiferplater til peisen, men når vi kom med henger og ferdig pakket bil, fant de verken bestilling eller platene. Nå må jeg se om jeg kan få tak i nye nye plater eller alternativt få nøyaktige mål på de slik at jeg kan mure klart rundt. Ferdig med peisen i løpet av sommeren blir jeg nok uansett ikke.

Nå har vi fått gått noen fine turer allerede og i morgen er vi klar for å dra til Byggmakker Andresen for å storhandle.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar