mandag 18. oktober 2010

Ferdig bad :-)

Sist helg fikk jeg hengt opp nysydd liftgardin i hvit lin på badet og med dette tror jeg faktisk vi kan si at badet nå er helt ferdig :-)
Vi hadde en helg på hytta tidligere i høst da jeg hadde glemt å ta med kamera og det derfor ikke ble blogget, der vi gjorde siste rest av kreativ listing her.
Badet er egentlig blitt helt perfekt og fungerer godt både med mange gjester og bare oss. Liker løsningene og savner absolutt ikke "innlagt" vann og vannklosett.

Aller mest stolt er jeg av min egenhendige fliselegging og særlig av de selvplukkede runde skifersteinene på gulvet i dusjen og i en bord rundt hele badet.

Nå mangler bare benker i badstuen før den også er klar til bruk.

4 kommentarer:

  1. Ser jo kjempefint ut dette! Slike steiner har jeg også lagt på badet hjemme, morro å ha gjort det selv også da!

    Kos dere på hytta!

    Hilsen Gry K

    SvarSlett
  2. fhoeghei@online.no2. november 2010 kl. 09:04

    Hei, gratulerer med flott hytta og ein bra oppdatert blogg. Eg er ofte inne og leser :) Ville berre nett tipse om ein værstasjon lenger framme i mannsberg: http://home.online.no/~arnm/wx.htm
    Helsing Frode H

    SvarSlett
  3. Ser at dere har forbrenningstoalett, men hvor er røret som skal være på ett slikt toalett, har dere skjult det i veggen ??

    SvarSlett
  4. Hei!

    Røret fra forbrenningstoalettet går rett ut gjennom veggen, i en bøy på 90 grader og så opp langs ytterveggen. Se dette innlegget: http://byggehytte.blogspot.com/2009/07/badet.html

    Vi har i dag luftingen under kisten for taket, men planlegger å forlenge det over taket for å hindre at røyken slår ned.

    mvh Vibeke

    SvarSlett