fredag 20. november 2009

Fjellet er klart for snøglade :-)

Jeg sjekket ut nettsidene til skisenteret Tyin - Filefjell: http://www.tyinfilefjell.no/ og de melder om at skisenteret åpnet allerede den 14. november og holder nå åpent hver helg. Det er ca 67 cm med snø i anlegget.

Vi må kjøre nesten 2 mil fra hytta til Tyin Filefjell Skisenteret, men det går fint om veien er åpen....
Nå er ikke alpint noe for meg, men Thomas, barna våre og mange av våre venner er veldig glade i nedoverbakker. Jeg kan alltid ta en hund eller flere i sele og legge ut på tur mens de andre suser avgårde :-)

Jeg ser også at det er store planer for utbygging av ski-fasilitetene rundt Tyinkrysset. Sjekk ut videoen som viser Masterplanen.

Jeg er nå glad hytta mi ligger et stykke fra det området som med tiden sikkert blir en skikkelig hytteby. Dersom noen andre skulle være interessert i hyttetomt i området Sletterust/Mannsberg finnes det fortsatt noen muligheter:
  • Grunneier som jeg har kjøpt tomt av kan melde at han har en tomt til salgs for ca 400 000,- litt lenger vest enn hytta mi. Jeg kan formidle kontakt om noen er interessert.
  • I tillegg finnes det også en tomt til salgs på Finn.no
Neste helg blir det langhelg på hytta :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar