tirsdag 22. september 2009

Hyttepause...

Når det er stille med innlegg her så tror dere kanskje at jeg bare ligger på latsiden.. (?) Nå er det ikke helt slik, men når sant skal sies så trengte jeg en liten hyttepause. Hadde egentlig satt meg opp på en uke høstferie forrige uke, men etter 5 jobbeferieuker på hytta orket jeg det rett og slett det ikke. Hadde sikkert vært greit å fått listet, trukket sofaen og sydd ferdig gardiner der oppe, men det kan jeg jo gjøre senere i vinter.
Selv om det nå er hyttepause har jeg noen pågående hytteaktiviteter her hjemmefra:
  • Sy gardiner og uter til de to siste soverommene - "rullelift" som beskrevet i tidligere bloggposte
  • Sy gardiner og puter til stue - "rullelift" i grå lin
  • Sy liftgardin til badet i hvit lin med stenger og stoff fra Stoff og Stil
  • Kjøpe ting og tank til hytta - mest fra IKEA og brukthandler
  • Kjøpe mat som kan lagres i vinter i hytta


Nå er jeg igjen begynt å glede meg til neste jobbeøkt på hytta. Får kjempelyst til å dra opp når jeg tar frem panaoramabilde over Jotumheimens tinder tatt sist hyttetur. Men denne helgen er det andre planer :)
Jeg og 10 andre fra nabolaget i Lysefjorden, blant annet de 5 flittige handy women som monterte hyttekjøkkenet mitt, , skal til Oslo for å løpe halvmaraton (2,1 mil). Målet er litt varierende - under 2 t eller under 2,t og 9 min. Jeg holder på den siste. Vi skal også se Jesus Christ Superstar på Det norske teateret med Hank von Helvete når vi først gjester hovedstaden. Det blir nok knall og det aller beste er at nå blir det sikkert mindre treningspress fra jentene.....

2 kommentarer:

  1. Takk for hyggelig kommentar på bloggen min!

    Ønsker deg lykke til med halv-maraton!

    Tror jeg passer bedre til å snekre enn å løpe så da er det godt vi har den "arbeidsfordelingen" denne helgen :)

    Løp forsiktig ;)

    klem fra Toril

    SvarSlett
  2. Jerg har løpt mitt første løp med nummer på brystet :) . Fullførte Oslo Halvmaraton på tiden 1:58:51 Jeg er kjempefornøyd med å klare å løpe 21 km på asfalt på under to timer :)

    SvarSlett