søndag 26. juli 2009

Badet

Torsdag 23. juli fortsatte jeg og min søster Beate, på badet. Vi skrudde gips på vegger. Panelte vegger og satte i døren. Halve dagen og halve kvelden gikk med. Vi gjorde omtrent alle de tabber som det er mulig å gjøre i et og samme rom. For å nevne noe så spikret vi på feil panel (gran badstuepanel er vel helt greit å ha på litt av veggen...), panel opp ned, bruke en time for å få inn nye spiker i spikerpistolen (forsøkte iherdig å få de inn på feil side), fikk ikke døren til å passe i åpningen og måtte "knuse" ned stenderen over døren, etc.. Heldigvis hadde vi kikket litt på Trinn for trinn videoene til Maxbo, ellers tør jeg ikke tenke på hvordan dette hadde gått ;) Anbefaler varmt video om montering av dør. Vi må nok gjøre litt kreativ listing her og der, men resultatet lover svært godt nå før membran og fliselegging.






Fredag og i løpet av helgen fikk jeg også monter de to ventilene til badet og luftingen til forbrenningstoalettet. I tillegg har hytta nå også fått vann i kranen på veggen.

Nå gleder jeg meg til å se hvordan badet blir med sort skifer og rullestein av skifer i ulike farger på gulvet, sammen med hvite veggflis og furupanel (+ litt gran) :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar