onsdag 15. april 2009

Spikerslag til kjøkken

Jeg var innom IKEA i Bergen for flere månder siden å spurte etter dokumentasjon på spikerslag for deres kjøkken. Jeg fikk da et ark med tegning som viste hvilken høyde disse skulle være i.

Jeg har senere hørt fra andre hyttebyggere at det ikke er alle steder der IKEA har dette, eller der den man får tak i av betjeningen vet at de har dette.

Jeg legger derfor dette her på bloggen i tilfelle noen skulle ha nytte av det. Klikk på bildet for å se det i større versjon!

7 kommentarer:

  1. Mange takk.. dette har jeg lett etter!

    SvarSlett
  2. Alle tiders :D

    Dette har jeg også lett etter!

    SvarSlett
  3. Men jeg har ikke spikerslag der. Bare de på 60 cm.

    SvarSlett
  4. Takk! Denne trengte jeg!

    SvarSlett
  5. supert, har lett igjennom ikea.no etter den, ringte kundeservicen, fikk hjelp der so vel ikke stemmer helt..... takker for en

    SvarSlett
  6. Mange takk

    SvarSlett
  7. Takker så masse for hjelpa. No kan bygginga fortsette :)

    SvarSlett