søndag 18. januar 2009

Nettauksjon

Det er dårlig vær på fjellet for tiden. Ser at nå er veien til hytta stengt igjen. På vegvesen.no står det: Rv. 53 Tyin – Årdal: Stengt på grunn av uvær.
Hver helg sjekker vi værmeldingen om det er forsvarlig å ta turen til fjells uten å risikere at veien blir stengt og vi blir værfast i en uferdig hytte, men i det siste har vi blitt værende hjemme.
Nå er det masse å finne på her hjemme, men kjekt å planlegge litt hytte også. Så nå har jeg i ledige stunder slått meg på samling av hytteting fra nettauksjon.
Jeg har «vunnet» budet på en masse nyttige og kanskje unyttige hytteting på www.netthandelen.no (se eksempel på bildet).

Bildet viser ting fra netthandelen.no; truger, malerstylter, pledd, stjernelanterne, dusjpose...
Jeg ble likevel overasket først over hvor lett og gøy selve auksjonen var. Det var jo greit at når man først hadde fått inn et bud, var det jo bare å samle en masse andre ting innen sammen døgnet slik at tingene delte på frakten og ekspedisjonsgebyrene. Det ble derfor en stor kasse som kom i posten etter første auksjonsdag. Akkurat som julaften ..
Jeg åpnet esken og min neste overraskelse var at jeg var veldig fornøyd med alle tingene jeg hadde «vunnet».Nå venter jeg på en anda større pakke etter denne helgen med vind og storm på vestlandet.
Vi får bare håpe været på fjellet blir bedre neste helg slik at vi kan jobbe litt isteden for å søke spenning på nettet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar