søndag 26. oktober 2008

Denne helgen...

Jeg vil bare si at her er hun!
Det er henne som bor i garasjen og som er grunnen til at jeg og Thomas ikke er på hytten denne helgen å jobber. Hun trenget litt pleie og omsorg - sies det.....

Så dersom noen lurer på hvorfor det tar litt lang tid med hytten vår, så vet dere nå hvorfor.

Ikke det at jeg er sjalu.. Nei, jeg har skjønt for lenge siden at jeg ikke er hovedpersonen her. Etter at motorsyklene forsvant ut av garasjen (også min), ventet jeg at det nå ville bli slutt på bråk og oljesøl for en stund, og at vi skulle bruken tiden på fjellet og hyttebygging, men der tok jeg grundig feil. Thomas falt en dag pladask for den der smekkre saken som maler som er katt og alltid er like blankpolert.. Kankje blir det hyttebygging neste helg, eller helgen etter det???? ☺

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar